Pretraži ovaj blog

nedjelja, 9. listopada 2016.

Omiljeni trikovi roditelja za uspavljivanje beba

Trebate pomoć kako biste uspavali bebu? Niže su opisani načini nekih roditelja i savjeti koji bi njima bili najkorisniji da su ih dobili. Možda se neki čine čudnima, ali kada se radi o spavanju beba, ponekad treba  biti kreativan - ali sigurnost je na prvom mjestu.

Ne čekajte predugo da biste bebu stavili spavati

Možda se ne čini ispravnim, ali što beba kasnije ide spavati, dulje joj treba da zaspi. Umorne bebe se ponekad bore protiv sna i rano bude.
  • "Žalim što mi nitko nije rekao na početku da ako stavim bebu ranije spavati, ustvari će dulje spavati!"
  • "Kada je moja kćer imala 6 mjeseci, shvatili smo da ju predugo držimo budnom. Unutar dva sljedeća tjedna, vrijeme za spavanje smo pomaknuli na 18:30 i sad spava 12 sati svake noći. Nema više nervoznih večeri."

Držite bebu u modu za spavanje

Kada se beba probudi po noći nemojte s njom ostvarivati kontakt očima, pjevati joj ili joj se obraćati na drugačiji način. Tako će beba lakše ponovo zaspati.
  • "lakše je novorođenče držati u raspoloženju za spavanje tijekom noćnih hranjenja ako ga držite zamotanim i svjetla su jako prigušena. Nije potrebno mijenjati pelene usred noći, osim ako nisu jako prljave!"

Beba nije nikada premala kako bi naučila dobre navike spavanja

Dobrim navikama spavanja možete početi učiti i bebu staru tek mjesec dana.
  • "Najbolja fraza koju sam čula je "počni kako misliš nastaviti". Što je mlađa beba, lakše je prekinuti loše naviše, ili još bolje, stvoriti nove."

Odredite koliko i gdje dijete spava preko dana

Odmor tijekom dana može pomoći da beba dobro spava noću - sve dok nije predugo.
  • "Željela bih da mi je netko ranije rekao da ne pustim sina da spava dulje od tri sata u komadu tijekom dana. Ubrzo nakon što sam uvela u praksu, spavao je kroz cijelu noć."
  • "Da sam barem znala da su dnevni odmori potreba, čak i ako se beba ne čini umornom. Preskočili smo nekoliko dnevnih odmora i plaćali danima tu cijenu."

Upoznajte svoje dijete

Neke bebe lako spavaju kroz noć. Druge se okreću i nemirne su. Uzmite u obzir i karakter bebe kada pokušavate otkriti koje rješenje će biti zadovoljavajuće za njega.
  • "Nema jednog rješenja za svako dijete ili za svaku obitelj. Bez obzira na to što Vam drugi govore, činite što god pomaže kako biste se i Vi i beba naspavali."
  • "Nema dvoje iste djece. Moje prvo dijete nije htjelo uopće spavati prva tri mjeseca. I spavalo je u našem krevetu 9 mjeseci. Drugo dijete je znalo prespavati noć od drugog mjeseca, gotovo uvijek u kinderbetu. Moj odgoj je bio isti, ali djeca jesu."

Obvežite se na rutinu prije spavanja

Treba stalno ponavljati jednu umirujuću rutinu prije spavanja i držati je se sve dok to dijete ne prepozna kao signal za odlazak na spavanje.
  • "Sve je u rutini. Moja beba je počela spavati nakon što sam uvela rutinu : kupanje, bočica, knjiga i krevet."
  • "Dosljednost je ključ. Našeg sina stavljamo u krevet svake večeri između 20:30 i 21:00 sat, i odlazi na spavanje bez borbe."
  • "Naučila sam da je davanje dude tijekom noći najgori način da odspava cijelu noć. Čim duda ispadne, on se probudi tražeći ju."

Koristite strateški buku

Bijela buka, poput aplikacija na mobitelu koje ju stvaraju, uspavanke, i kućanski aparati koji stvaraju konstantnu bku mogu pomoći bebi da zaspi.
  • "Naš ovlaživač stvara buku koja pomaži našoj bebi spavati, a ujedno i disati."
  • "Aplikacije za telefone koje stvaraju bijelu buku bile su velika pomoć - i besplatne su!"
  • "Uvijek naglašavam da se ne mora biti tiho oko mojeg djeteta, i sada spava bilo gdje i uz bilo kakvu buku"