Pretraži ovaj blog

ponedjeljak, 6. lipnja 2016.

Puknuće vodenjaka - kakav je to osjećaj

Unatoč brojnim upečatljivim scenama iz filmova u kojima trudnica stoji na javnom mjestu dok joj voda curi niz noge, realnost da se to dogodi kao da se kanta vode razlila ipak je manje vjerojatna. Novopečene majke su opisale kakav je bio njihov doživljaj.

Zapljuskivanje vode

  • Velika količina vode se samo izlila na pod.
  • Čudan osjećaj dok tolika količina vode dolazi iz unutra.
  •  Osjećala sam kao da mi se izlio kanister vode. U sljedećih pet trudova još je više vode izašlo.
  • Poplava!
  • Dok sam ležala u krevetu čula sam malo "puk". Ustala sam se i dok sam hodala prema kuhinji ogromna količina vode je iscurila između mojih nogu. 
  • Nije ni slično mokrenju. Nije stalo ili usporilo. Bezvezni osjećaj.
  • Kao da mi je netko stavio crijevo od vode među noge i pustio vodu da teče.

"Puk"

  • Čuo se "puk", kao da je netko zdrobio orah, a zatim je voda potekla.
  • Čula sam "puk" (iako moj zaručnik misli da sam luda), a zatim je iscurilo dosta vode.
  • Osjetila sam kao da je nešto puknulo unutra, i odmah zatim su mi se hlače natopile tekućinom koja bi izlazila još pri svakom mom pokretu.
  • Vodenjak je puknuo poput vodenog balona. Nije boljelo, samo je iznenada bilo vrlo mokro.

Kapanje

  • Osjetila sam kako mi tekućina pomalo curi niz noge.
  • Plodna voda je toliko sporo izlazila da sam mislila da je to normalni iscjedak ili znoj.
  • Ozbiljno sam pomislila da sam se pomokrila u gaće. Tri puta sam išla u kupaonicu i presvukla se prije nego sam shvatila da to nije trudnička inkontinencija. Nije bilo baš kao u filmovima.
  • Otišla sam prošetati po bolnici kako bi lakše podnijela trudove. U jednom momentu sam se nagnula kako bih povratila. I pomislila sam kako me nagon za povraćanjem prisilio na mokrenje. Ispostavilo se kako je od pritiska ipak pukao vodenjak.
  • Bilo je dosta mokro i polako je curilo van. S vremenom je postajalo sve jače.

"U sredini"

  • Voda je izlazila u većoj količini u par navrata, osjećaj kao na početku mjesečnice.
  • Zamislite jaku mjesečnicu kako curi niz noge.
  • Nije curilo, ali nije baš bilo ni zapljuskivanje.

Olakšanje

  • Olakšanje, došlo je vrijeme za tiskanje.
  • Veliki "puk", i zatim olakšanje od određenog pritiska.
  • Osjećala sam olakšanje na vrlo kratko, a zatim još intenzivniju bol.
  • Na moment lagano olakšanje, a zatim jači pritisak kako beba zaista izlazi van.
  • Kad mi je vodenjak puknuo, bila sam otvorena oko 9 cm. Nakon tolike boli, bilo je čudesno, kao da sam dobila još par momenata mira prije nego bol ponovno počne. Sav pritisak je nestao na par sekundi i bilo je toplo.

"Ništa se ne osjeti"

  • Ništa nisam osjetila jer sam bila pod epiduralnom.
  • Nisam ni znala da je vodenjak puknuo dok nisam shvatila da sam mokra.
  • Nisam znala sve dok se nisam probudila radi odlaska na wc, i tamo vidjela da mi je donje rublje mokro.
  • Ustala sam se i stolica je bila mokra.
  • Nisam shvatila da je vodenjak puknuo sve dok nisam primjetila da je bolnički krevet mokar.

"Nepristojno buđenje"

  • Kada mi je puknuo vodenjak, spavala sam u krevetu. 
  • Probudila sam se u velikoj lokvi
  • Probudilo me. Bilo je poput osjećaja kada se ustaješ tijekom mjesečnice nakon dužeg ležanja.

Nezaustavljivo

  • Kao da izlazi urin. Pa sam radila Kegelove vježbe kako bi ga zaustavila, ali nisam uspjela. Tada sam znala da je vodenjak.
  • Bilo je čudno jer je nekontrolirano.
  • Bio je osjećaj poput mokrenja. Nikako to nisam mogla zaustaviti.